ZEKERIYA CICEK WEEZENHOF

Recentebeoordeling


4 sterren uit 577 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Zekeriya Cicek Weezenhof. Meer weten? Ontdek meer

3 jun 2026 om 0:17 bestelling om 20u10 gedaan, 22u nog steeds niks, gebeld, zeiden, is onderweg, 22u30 nog steeds niks, weer gebeld, toen was het, wij jou gebeld hebben, niemand heeft me gebeld, toen de vraag, wilt u de bestelling nog hebben? DAN GAAN WE ERMEE AAN DE SLAG
2 jun 2026 om 6:28 Ik had een kapsalon besteld ik wachtte zo lang dat ik in slaap viel vervolgens wordt het geleverd ik open het kapsalon bakje was een ramp kaas bijna niet gesmolten de deuner was half verbrand friet even hard als een steen eerste en laatste keer daar eten
31 mei 2026 om 20:25 snel en was heerlijk en vriendelijke bezorger
30 mei 2026 om 23:56 Prima en snelle levering
30 mei 2026 om 16:04 Nee het was niet lekker de friet oorlog was echt vreselijk .de bami schijf was Oke .maar het slaatje was warm .ik denk dat door de hitte het eten onderweg bedorven was. ik ben de hele nacht misselijk geweest ,heb nu nog steeds last van mijn maag .
29 mei 2026 om 3:38 ik had chicken wings bestelt maar krijg hotwings dat is jammer verder nooit problemen en e3 bezorger was heel goed en kwam het brengen tot mijn woning in een grote flat respect en ga zo door
28 mei 2026 om 22:03 twee keer eten dat echt niet goed was. Een shoarma schotel, rook nog zuurder dan zure room en smaakte niet. Voedselvergiftiging als we dit hadden gegeten. vandaag een frikandel die hier niet naar smaakte en ook weer zuur rook. Wij bestellen hier niet meer
27 mei 2026 om 9:47 Mijn bestelling is niet geleverd
26 mei 2026 om 14:28 als je wilt paardaggebeen diaree hebben moet je expres daar bestellen, verschrikkelijk!!!!!
25 mei 2026 om 8:32 Koud en te duur
25 mei 2026 om 5:08 Perfect, goede bezorging
25 mei 2026 om 2:50 Half 1 besteld om 01:25 gebeld waar had blijft was onderweg daarna 15 min later toen was het in valburg en opeens kregen we een fles cola voor het lange wachten uiteindelijk 2 uur voor m’n eten gewacht die fles cola vind ik wel toevallig